Matematiikka kasvattajien ja 5-vuotiaiden lasten välisessä vuorovaikutuksessa varhaiskasvatuksen leikkitilanteissa

Tässä tutkielmassa tutkimme matematiikan ilmenemistä kasvattajien ja 5-vuotiaiden lasten välisessä vuorovaikutuksessa varhaiskasvatuksen leikkitilanteissa. Tavoitteena oli saada tietoa, miten kasvattajat tuovat matematiikan osaksi leikkiä, joka on lapsille luontainen tapa oppia. Tutkielma toteutett...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Kivelä, Vilja, Malmström, Sandra
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:fin
Julkaistu: 2023
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/92980