Luokanopettajien kokemuksia inkluusiosta ja sen toteutumisesta luokan arjessa

Pro gradu -tutkielmassamme tutkimme luokanopettajien kokemuksia inkluusiosta ja tarkastelemme sen periaatteiden toteutumisesta luokan arjessa. Tutkimuksen kohdejoukkona olivat luokanopettajat, joilla tiesimme olevan kokemusta inkluusiosta (n=6). Tutkimuksen tieteenfilosofinen lähtökohta on fenomenol...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Polso, Sanna, Ketomäki, Minna
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kokkolan yliopistokeskus Chydenius, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2023
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/86825