“No tottakai se on täynnä tätä tieteiden kieltä” Finnish teachers’ perceptions on using English and the language of their subject

Tämä tutkimus selvitti suomalaisten CLIL-aineenopettajien (CLIL, Content and Language Integrated Learning) käsityksiä oppiaineen omasta tiedonalakohtaisesta kielestä sekä vieraan kielen vaikutuksesta siihen ja toisinpäin. Oppiaineissa käytettävä kieli eli tiedonalojen kieli on paljon tutkittu, mutta...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Lyytikäinen, Lasse
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:eng
Julkaistu: 2021
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/84114