“Itekseen pärjää, mut yhessä pystyy” alakoulun luokan- ja erityisluokanopettajien kokemuksia yhteisopettajuuden merkityksestä ammatilliselle kehittymiselle toimijuuden ja ammatillisen identiteetin näkökulmasta

Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli kuvata opettajien kokemuksia yhteisopettajuuden merkityksestä ammatilliselle kehittymiselle toimijuuden ja ammatillisen identiteetin näkökulmasta. Lisäksi tarkoituksena oli täydentää tutkimuksellista aukkoa yhteisopettajuuden tutkimuksessa. Tutkimuksen kohteena ol...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Lahti, Aino, Liede, Vilja
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2022
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/81152