Muutosviestinnän rooli organisaatiomuutoksiin liittyvän epävarmuuden hallinnassa case: Osuuskauppa Keskimaa ja Workplace by Facebook –käyttöönotto

Tutkielman tavoitteena on selvittää millainen rooli organisaatimuutoksen aikaisella viestinnällä on työntekijän kokemaan epävarmuuteen ja stressiin muutostilanteissa. Erityishuomio tutkimuksessa on teknologialähtöisten muutosten erityispiirteissä. Tutkielman tutkimuskohteena on kevään 2018 aikana O...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Palos, Aleksi
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2019
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/66276