Heterogeenisen neljännen luokan liikunnanopetuksen kehittäminen pedagogisin keinoin tapaustutkimus

Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli analysoida heterogeenisessa liikuntaryhmässä ilmeneviä haasteita sekä pyrkiä vähentämään ja ennaltaehkäisemään ongelmatilanteita pedagogisin keinoin. Tutkimuksen avulla pyrin samalla kehittämään opettaja-ammattitaitoani oppilaiden huomioimisessa ja parantamaan ryh...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Pavlov, Nita
Muut tekijät: Liikuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Sport and Health Sciences, Liikunta- ja terveystieteet, Sport and Health Sciences, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2019
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/66094