/tu pi:/ or not /tu pi:/ teachers’ attitudes and approaches to teaching English pronunciation in Finnish upper secondary schools

Viimevuosien aikana englannin ääntämisen opetus on Suomessa noussut tärkeäksi osaksi kielen oppimista uuden lukion opetussuunnitelman johdosta. Koska dialogisuutta on uudessa opetussuunnitelmassa painotettu, on ääntämisen opetuskin päässyt nostamaan päätään isommaksi osaksi Englannin kielen opettami...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Rossi, Eelis
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:eng
Julkaistu: 2019
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/64627