"Saa vähä enemmänki apua, jos tarvii" tehostetun tuen merkitys oppilaan näkökulmasta arvioituna

Tämän tutkimuksen avulla haluttiin kartoittaa oppilaiden kokemuksia kolmiportaisen tuen välivaiheesta, tehostetusta tuesta. Oppilaiden kokemuksia tuen saannista tarkasteltiin kouluun kiinnittymisen näkökulmasta. Tutkimuksen aineisto kerättiin haastattelemalla seitsemää seitsemäsluokkalaista oppi...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Laurila, Henna
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2018
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/56986