_version_ 1809902101237596160
annif_keywords_txtF_mv lapset (ikäryhmät) pedagogiikka vuorovaikutus osallisuus kerronta
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p4354 http://www.yso.fi/onto/yso/p1584 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591 http://www.yso.fi/onto/yso/p5164 http://www.yso.fi/onto/yso/p6895
author Holopainen, Pia-Liisa Lahtinen, Salla
author2 Kasvatustieteiden tiedekunta Faculty of Education Opettajankoulutuslaitos Department of Teacher Education University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Luokanopettajakoulutus Teacher Education 103
author_facet Holopainen, Pia-Liisa Lahtinen, Salla Kasvatustieteiden tiedekunta Faculty of Education Opettajankoulutuslaitos Department of Teacher Education University of Jyväskylä Jyväskylän yliopisto Luokanopettajakoulutus Teacher Education 103 Holopainen, Pia-Liisa Lahtinen, Salla
author_sort Holopainen, Pia-Liisa
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Opettajankoulutuslaitos
faculty_txtF Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
first_indexed 2023-03-22T10:00:19Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Lapset kertovat : opettaja huomioi vai huomioiko?</title><title type="alternative">Opettaja huomioi vai huomioiko?</title><creator>Holopainen, Pia-Liisa</creator><creator>Lahtinen, Salla</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Opettajankoulutuslaitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Teacher Education</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Luokanopettajakoulutus</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Teacher Education</contributor><contributor type="oppiainekoodi">103</contributor><subject type="other">luokkahuonevuorovaikutus</subject><subject type="other">aineistol&#xE4;ht&#xF6;inen sis&#xE4;ll&#xF6;nanalyysi</subject><subject type="other">osallisuus</subject><subject type="other">dialogisuus</subject><subject type="other">yhteisen ymm&#xE4;rryksen rakentaminen</subject><subject type="yso">osallisuus</subject><subject type="yso">dialogisuus</subject><subject type="yso">luokkaty&#xF6;skentely</subject><subject type="yso">vuorovaikutus</subject><subject type="yso">oppilaat</subject><available>2016-12-19T13:38:13Z</available><issued>2016</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="other">oai:jykdok.linneanet.fi:1672989</identifier><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/52450</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-201612195167</identifier><language type="iso">fin</language><rights lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accesslevel" lang="fi">openAccess</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201612195167</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/52450/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201612195167.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-201612195167.pdf" type="application/pdf" length="847975" sequence="1"/><recordID>123456789_52450</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_52450
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:52:48Z
main_date 2016-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2016
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/52450\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-201612195167.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-201612195167.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 103
publication_first_indexed 2016-03-22T10:00:19Z
publishDate 2016
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Holopainen, Pia-Liisa Lahtinen, Salla Lapset kertovat : opettaja huomioi vai huomioiko? luokkahuonevuorovaikutus aineistolähtöinen sisällönanalyysi osallisuus dialogisuus yhteisen ymmärryksen rakentaminen luokkatyöskentely vuorovaikutus oppilaat
subject_txtF Luokanopettajakoulutus
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_52450&index=0&size=large
title Lapset kertovat : opettaja huomioi vai huomioiko?
title_alt Opettaja huomioi vai huomioiko?
title_full Lapset kertovat : opettaja huomioi vai huomioiko?
title_fullStr Lapset kertovat : opettaja huomioi vai huomioiko? Lapset kertovat : opettaja huomioi vai huomioiko?
title_full_unstemmed Lapset kertovat : opettaja huomioi vai huomioiko? Lapset kertovat : opettaja huomioi vai huomioiko?
title_short Lapset kertovat
title_sort lapset kertovat opettaja huomioi vai huomioiko
title_sub opettaja huomioi vai huomioiko?
title_txtP Lapset kertovat : opettaja huomioi vai huomioiko?
topic luokkahuonevuorovaikutus aineistolähtöinen sisällönanalyysi osallisuus dialogisuus yhteisen ymmärryksen rakentaminen luokkatyöskentely vuorovaikutus oppilaat
topic_facet aineistolähtöinen sisällönanalyysi dialogisuus luokkahuonevuorovaikutus luokkatyöskentely oppilaat osallisuus vuorovaikutus yhteisen ymmärryksen rakentaminen
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/52450 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201612195167
work_keys_str_mv AT holopainenpialiisa lapsetkertovatopettajahuomioivaihuomioiko