Videoinnin ja digitaalisen tarinankerronnan hyödyntäminen koululiikunnassa tapaustutkimus yläkoulun yhdeksännen luokan oppilaiden kokemuksista

Eeva Multisilta (2016). Videoinnin ja digitaalisen tarinankerronnan hyödyntäminen koululiikunnassa. Tapaustutkimus yläkoulun yhdeksännen luokan oppilaiden kokemuksista. Liikuntapedagogiikan laitos, Jyväskylän yliopisto, pro gradu -työ, 70 s, 1 liitesivu. Pro gradu -tutkielmani tarkoituksena oli s...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Multisilta, Eeva
Muut tekijät: Liikuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Sport and Health Sciences, Liikuntakasvatuksen laitos, Department of Sport Sciences, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2016
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/49862