"Tylsää tylsää, ei oo milloinkaan hauskaa" oppilaiden oppimiseen liittyvät kielteiset tunneilmaisut ja niihin vastaaminen matematiikan erityisopetuksessa

Tutkimusten mukaan tunteet ja oppiminen ovat yhteydessä toisiinsa. Oppiminen ja tunteiden kokeminen ovat molemmat vuorovaikutuksellisia ilmiöitä. Tyypillisiä matematiikan oppimiseen liittyviä kielteisiä tunteita ovat ahdistus ja tylsistyminen. Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, millaisia...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Liljamo, Riina, Pöyliö, Laura
Muut tekijät: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2016
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/49639