"Tylsää tylsää, ei oo milloinkaan hauskaa" oppilaiden oppimiseen liittyvät kielteiset tunneilmaisut ja niihin vastaaminen matematiikan erityisopetuksessa

Tutkimusten mukaan tunteet ja oppiminen ovat yhteydessä toisiinsa. Oppiminen ja tunteiden kokeminen ovat molemmat vuorovaikutuksellisia ilmiöitä. Tyypillisiä matematiikan oppimiseen liittyviä kielteisiä tunteita ovat ahdistus ja tylsistyminen. Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, millaisia...

Full description

Bibliographic Details
Main Authors: Liljamo, Riina, Pöyliö, Laura
Other Authors: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2016
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/49639