Yläkoulun matematiikan opetuksen eriyttäminen

Jutila, Jonna. Yläkoulun matematiikan opetuksen eriyttäminen. Erityispedagogiikan pro gradu –tutkielma. Jyväskylän yliopiston kasvatustieteiden laitos, 2014. 77 sivua, 4 liitesivua. Tutkimuksen tavoitteena oli kuvata matematiikan oppituntien eriyttämisen vuorovaikutusta ja eriyttämisen ilmenemistä....

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Jutila, Jonna
Muut tekijät: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2014
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/43084
Search Result 1

Yläkoulun matematiikan opetuksen eriyttäminen Tekijä Jutila, Jonna

Julkaistu 2014
JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
Pro gradu