Aktiiviset videopelit perinteisten liikuntamuotojen korvaajina ja tukena

Rossi, Ville Aktiiviset videopelit perinteisten liikuntamuotojen korvaajina ja tukena Jyväskylä: Jyväskylän yliopisto, 2013, 30 s. Tietojärjestelmätiede, kandidaatintutkielma Ohjaaja: Kari, Tuomas Tässä tutkielmassa tutkittiin aktiivisia videopelejä ja niiden tarjoamia hyötyjä niin ei-liikuntarajoit...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Rossi, Ville
Muut tekijät: Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:fin
Julkaistu: 2013
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/41332