Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
  • Tehtäväkirjojen ja -monisteide...
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Tehtäväkirjojen ja -monisteiden rooli esiopetuksessa

Tehtäväkirjojen ja -monisteiden rooli esiopetuksessa

Näytä muut versiot (1)
Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Leppämäki, Minna
Muut tekijät: Kasvatustieteiden tiedekunta, Faculty of Education, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2004
Aiheet:
tehtävämonisteet
Varhaiskasvatus
Early Childhood Education
104
esiopetus
tehtävät
kirjat
konstruktivismi
oppiminen
opetusmenetelmät
käsitykset
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/18191
  • Saatavuustiedot
  • Kuvaus
  • Muut versiot (1)
  • Henkilökuntanäyttö

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/18191

Samankaltaisia teoksia

  • Tehtäväkirjojen ja -monisteiden rooli esiopetuksessa
    Tekijä: Leppämäki, Minna
    Julkaistu: (2004)
  • Kiire esiopetuksessa ja esiopetusikäisten käsityksissä
    Tekijä: Benyamin, Roosa, et al.
    Julkaistu: (2020)
  • Lapset tablettitietokoneiden käyttäjinä esiopetuksessa
    Tekijä: Vuorela, Liisa
    Julkaistu: (2018)
  • Lasten kuuleminen, osallistuminen ja vaikuttaminen esiopetuksessa
    Tekijä: Vartiainen, Pirjo
    Julkaistu: (2005)
  • Digitaalisen pelaamisen käytäntöjä esiopetuksessa : kasvattajat ja tabletit valmiina, peli alkaa!
    Tekijä: Pylkkänen, Veera
    Julkaistu: (2018)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus