Luokanopettajan asiantuntijuus osana työhyvinvointia uran induktiovaiheessa

Tämän laadullisen tutkimuksen tehtävänä oli tarkastella luokanopettajien asiantuntijuutta osana työhyvinvointiaan uransa induktiovaiheessa. Tutkimuksessa selvitettiin, millaiseksi opettajat kokevat asiantuntijuutensa merkityksen työuransa induktiovaiheessa ja mitkä tekijät tukevat ja haastavat työhy...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Rinta-Kyttä, Jenna
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/103290