Oppilaan sosiaalisen kompetenssin sekä opettajan tarjoaman itsesäätelyn, toiminnanohjauksen ja tunteiden säätelyn tuen väliset yhteydet alkuopetuksessa

Sosiaalisen kompetenssin kehittäminen on keskeisessä roolissa koulun aloitusvaiheessa. Tämän tutkimuksen tarkoituksena olikin tarkastella, onko oppilaan sosiaalinen kompetenssi yhteydessä opettajan tarjoamaan itsesäätelyn, toiminnanohjauksen ja tunteiden säätelyn tuen määrään 1. ja 2. luokalla. Tark...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Reunanen, Rebekka, Heikkinen, Anniina
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/103014