Oppilaan sosiaalisen kompetenssin sekä opettajan tarjoaman itsesäätelyn, toiminnanohjauksen ja tunteiden säätelyn tuen väliset yhteydet alkuopetuksessa

Sosiaalisen kompetenssin kehittäminen on keskeisessä roolissa koulun aloitusvaiheessa. Tämän tutkimuksen tarkoituksena olikin tarkastella, onko oppilaan sosiaalinen kompetenssi yhteydessä opettajan tarjoamaan itsesäätelyn, toiminnanohjauksen ja tunteiden säätelyn tuen määrään 1. ja 2. luokalla. Tark...

Full description

Bibliographic Details
Main Authors: Reunanen, Rebekka, Heikkinen, Anniina
Other Authors: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2025
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/103014