Positiivinen pedagogiikka tietoisen läsnäolon oppaissa kohti hyvinvointia ja kukoistamista alakoulumaailmassa

Tutkimuksen tehtävänä oli selvittää, miten tietoisen läsnäolon alakouluun tarkoitetut opaskirjat asettuvat positiivisen pedagogiikan viitekehykseen. Tarkoituksena on tuoda uutta tietopohjaa ja perspektiiviä tietoisen läsnäolon hyödyntämiselle oppilaiden kanssa. Tutkimus toteutettiin teorialähtöisenä...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Salminen, Siiri
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/102824