Varhaiskasvatuksen opettajien käsitykset omista valmiuksistaan tukea sosiaalisen osallisuuden tunnetta lapsilla, joilla on tehostetun ja erityisen tuen tarpeita

Tässä pro gradu -tutkielmassa tarkastellaan varhaiskasvatuksen opettajien käsityksiä omista valmiuksistaan tukea tehostettua ja erityistä tukea saavien lasten sosiaalista osallisuutta. Tutkimuksella pyrittiin tarkastelemaan tällä hetkellä varhaiskasvatuksen arjessa nousevia vaatimuksia ja kuinka kou...

Full description

Bibliographic Details
Main Authors: Jokikuona, Jenni, Mykrä, Maiju
Other Authors: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2025
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/102793