Diskurssianalyysi ihanneoppilaan rakentumisesta oppilaanohjauksen itsearviointitehtävissä

Tutkimuksen tavoitteena on selvittää, millaista ihanneoppilasta yläkoulun oppilaanohjauksen oppimateriaalien itsearviointitehtävissä rakennetaan ja minkälaisia keinoja rakentamiseen käytetään. Tutkielma perustuu sosiaaliseen konstruktionismiin, jonka mukaan todellisuus rakentuu sosiaalisen vuorovaik...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Komulainen, Kia
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/102672