Huoltajien ja koulun ammattilaisten näkemykset vaativaa monialaista tukea tarvitsevien lasten sosioemotionaalisesta kehittymisestä

Tässä tutkimuksessa tarkasteltiin huoltajien ja koulussa toimivien oppilaiden lähitiimien näkemyksiä lasten sosioemotionaalisesta kehityksestä sekä näiden näkemysten eroja mahdollisesti selittäviä tekijöitä. Tutkimusaineisto koostui huoltajien haastatteluista (N = 6), SEO-R2 -arviointityökalun avull...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Salmela, Emmastiina, Saharinen, Minna
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/102619