Huoltajien ja koulun ammattilaisten näkemykset vaativaa monialaista tukea tarvitsevien lasten sosioemotionaalisesta kehittymisestä

Tässä tutkimuksessa tarkasteltiin huoltajien ja koulussa toimivien oppilaiden lähitiimien näkemyksiä lasten sosioemotionaalisesta kehityksestä sekä näiden näkemysten eroja mahdollisesti selittäviä tekijöitä. Tutkimusaineisto koostui huoltajien haastatteluista (N = 6), SEO-R2 -arviointityökalun avull...

Full description

Bibliographic Details
Main Authors: Salmela, Emmastiina, Saharinen, Minna
Other Authors: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2025
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/102619