Koti- ja kouluympäristöjen tuen yhteys lasten matemaattisiin taitoihin

Tämän tutkimuksen tavoitteena oli tutkia 2. luokan koti- ja kouluympäristöjen tuen yhteyttä 2. ja 3. luokan matemaattisiin taitoihin. Lisäksi tutkittiin sitä, onko tuen yhteys 3. luokan taitoihin erilaista, kun aiemmat 2. luokan taidot huomioidaan sekä sitä, ovatko yhteydet samanlaista tytöillä ja...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Rissanen, Saaga
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2025
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/102461