Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
  • The outcomes of national liter...
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
The outcomes of national literacy programs on basic reading skills in familiar language among Zambian early graders

The outcomes of national literacy programs on basic reading skills in familiar language among Zambian early graders

Näytä muut versiot (1)
Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Sampa, Francis Kalenga, kirjoittaja
Aineistotyyppi: Väitöskirja
Kieli:eng
Julkaistu: Jyväskylä : 2016.
Sarja:Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 560.
Aiheet:
lukutaito
luetun ymmärtäminen
alakoulu
opetuskokeilut
opetusmenetelmät
kirjoitusjärjestelmät
Sambia
reading skills
Zambia
Primary Reading Program (PRP)
Primary Literacy Programn (PLP)
Early Grade Reading Assessment (EGRA)
familiar language
transparent writing systems
letter-sound knowledge
Linkit:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
  • Kuvaus
  • Muut versiot (1)
  • Henkilökuntanäyttö
Näytetään 1 - 1 yhteensä 1 tuloksesta
Näytä kaikki versiot (2)
Search Result 1
The outcomes of national literacy programs on basic reading skills in familiar language among Zambian early graders

The outcomes of national literacy programs on basic reading skills in familiar language among Zambian early graders Tekijä Sampa, Francis Kalenga, kirjoittaja

Julkaistu 2016
Hyllypaikka: Lataa…
Sijainti: Lataa…
Linkki verkkoaineistoon
Väitöskirja
Näytä kaikki versiot (2)

Samankaltaisia teoksia

  • The outcomes of national literacy programs on basic reading skills in familiar language among Zambian early graders
    Tekijä: Sampa, Francis Kalenga, kirjoittaja
    Julkaistu: (2016)
  • Cultural literacy : what future teachers of English need to know?
    Tekijä: Jylhä, Eeva-Liisa
    Julkaistu: (1993)
  • Home literacy environment and inside-out emergent literacy skills of children with differing familial risk of dyslexia
    Tekijä: Kaaranen, Minna
    Julkaistu: (2001)
  • Literacy instruction and reading performance in first grade classrooms
    Tekijä: Ruotsalainen, Jenni, kirjoittaja
    Julkaistu: (2022)
  • Assessing and validating early grade teachers' knowledge of vowel letter sounds of transparent Zambian Bantu languages using computer based GraphoLearn technology
    Tekijä: Yalukanda, Christopher Kyakukaisha, kirjoittaja
    Julkaistu: (2020)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus