Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
  • "The key is awareness rather t...
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
"The key is awareness rather than repetition" : a multisensory pronunciation teaching intervention in a Finnish EFL context

"The key is awareness rather than repetition" a multisensory pronunciation teaching intervention in a Finnish EFL context

Näytä muut versiot (1)
Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Oksanen, Paula, kirjoittaja
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:eng
Aiheet:
englannin kieli
ääntäminen
opetus
opetuskokeilut
monikanavaisuus
tiedostaminen
moniaistisuus
Linkit:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
  • Kuvaus
  • Muut versiot (1)
  • Henkilökuntanäyttö
Kuvaus
Kuvausta ei saatavissa.

Samankaltaisia teoksia

  • "The key is awareness rather than repetition" : a multisensory pronunciation teaching intervention in a Finnish EFL context
    Tekijä: Oksanen, Paula
    Julkaistu: (2016)
  • Etnologiasta viihdettä : opastetun kierroksen käsikirjoittaminen kulttuuriperinnön interpretaatiota hyödyntäen
    Tekijä: Jokela, Joonas
    Julkaistu: (2020)
  • Onko esimiehestä kuvansa muuttajaksi? : tapaustutkimus esimiesten itsearvioinnista, itsetiedostamisesta ja muutoksesta itsensäjohtamisvalmennuksessa
    Tekijä: Frantsi, Tapani
    Julkaistu: (2004)
  • XML-profiilien käyttö monikanavajulkaisussa
    Tekijä: Holopainen, Kirsi
    Julkaistu: (2009)
  • Moniaistisuus lapsen eheyttä vaalimassa : kuvataide ja Orff-pedagogiikka varhaisiän musiikkikasvatuksessa
    Tekijä: Kekäläinen, Tiina
    Julkaistu: (2004)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus