Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • "The key is awareness rather t...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
"The key is awareness rather than repetition" : a multisensory pronunciation teaching intervention in a Finnish EFL context

"The key is awareness rather than repetition" a multisensory pronunciation teaching intervention in a Finnish EFL context

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Oksanen, Paula, kirjoittaja
Format: Master's thesis
Language:eng
Subjects:
englannin kieli
ääntäminen
opetus
opetuskokeilut
monikanavaisuus
tiedostaminen
moniaistisuus
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Description not available.

Similar Items

  • "The key is awareness rather than repetition" : a multisensory pronunciation teaching intervention in a Finnish EFL context
    by: Oksanen, Paula
    Published: (2016)
  • Etnologiasta viihdettä : opastetun kierroksen käsikirjoittaminen kulttuuriperinnön interpretaatiota hyödyntäen
    by: Jokela, Joonas
    Published: (2020)
  • Onko esimiehestä kuvansa muuttajaksi? : tapaustutkimus esimiesten itsearvioinnista, itsetiedostamisesta ja muutoksesta itsensäjohtamisvalmennuksessa
    by: Frantsi, Tapani
    Published: (2004)
  • XML-profiilien käyttö monikanavajulkaisussa
    by: Holopainen, Kirsi
    Published: (2009)
  • Moniaistisuus lapsen eheyttä vaalimassa : kuvataide ja Orff-pedagogiikka varhaisiän musiikkikasvatuksessa
    by: Kekäläinen, Tiina
    Published: (2004)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report