Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
  • Influence of grade one Zambian...
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Influence of grade one Zambian teachers and GraphoGame on initial literacy acquisition : Lusaka district

Influence of grade one Zambian teachers and GraphoGame on initial literacy acquisition Lusaka district

Näytä muut versiot (1)
Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Jere-Folotiya, Jacqueline, kirjoittaja
Aineistotyyppi: Väitöskirja
Kieli:eng
Julkaistu: Jyväskylä : 2014
Sarja:Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 503.
Aiheet:
lukutaito
lukeminen
koulutulokkaat
alakoulu
oppimispelit
opettajat
opetustaito
opetusmenetelmät
opettaja-oppilassuhde
Sambia
first grade learners
teachers
motivation
teaching approaches
literacy curriculum
personal theories of teaching
GraphoGame
Zambia
Ekapeli
Linkit:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1444676
  • Kuvaus
  • Muut versiot (1)
  • Henkilökuntanäyttö
Näytetään 1 - 1 yhteensä 1 tuloksesta
Näytä kaikki versiot (2)
Search Result 1
Influence of grade one Zambian teachers and GraphoGame on initial literacy acquisition : Lusaka district

Influence of grade one Zambian teachers and GraphoGame on initial literacy acquisition : Lusaka district Tekijä Jere-Folotiya, Jacqueline, kirjoittaja

Julkaistu 2014
Hyllypaikka: Lataa…
Sijainti: Lataa…
JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
Väitöskirja
Näytä kaikki versiot (2)

Samankaltaisia teoksia

  • Influence of grade one Zambian teachers and GraphoGame on initial literacy acquisition : Lusaka district
    Tekijä: Jere-Folotiya, Jacqueline, kirjoittaja
    Julkaistu: (2014)
  • Investigating language acquisition in Zambia : mapping vowel confusion of a, e and i between English and ciNyanja
    Tekijä: Kauppinen, Karri-Pekka
    Julkaistu: (2014)
  • Digital solutions for multilingual learning environments : the case of GraphoGameTM adaptations in Kenya
    Tekijä: Puhakka, Carol Suzanne Adhiambo, kirjoittaja
    Julkaistu: (2015)
  • Investigating language acquisition in Zambia : mapping vowel confusion of a, e and i between English and ciNyanja
    Tekijä: Kauppinen, Karri-Pekka, kirjoittaja
    Julkaistu: (2014)
  • Teaching English communicatively in a multi-grade 3rd and 4th class: a teacher's guide
    Tekijä: Hilkamo, Eva-Maria
    Julkaistu: (1995)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus