|
|
|
|
| LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
| 001 |
1444675 |
| 003 |
FI-J |
| 005 |
20241029114657.0 |
| 008 |
140826s2014 fi |||| m ||0| 0|eng|c |
| 020 |
|
|
|a 978-951-39-5798-8
|q nidottu
|
| 035 |
|
|
|a FCC006835403
|
| 035 |
|
|
|a 1444675
|
| 041 |
0 |
|
|a eng
|b fin
|
| 100 |
1 |
|
|a Chansa-Kabali, Tamara,
|e kirjoittaja.
|
| 245 |
1 |
4 |
|a The acquisition of early reading skills :
|b the influence of the home environment in Lusaka, Zambia /
|c Tamara Chansa-Kabali.
|
| 246 |
1 |
8 |
|a Influence of the home environment in Lusaka, Zambia
|
| 260 |
|
|
|a Jyväskylä :
|b University of Jyväskylä,
|c 2014
|e (Jyväskylä :
|f Jyväskylä University Printing House).
|
| 300 |
|
|
|a 54, [66] sivua :
|b kuvitettu ;
|c 25 cm
|
| 336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
| 337 |
|
|
|a käytettävissä ilman laitetta
|b n
|2 rdamedia
|
| 338 |
|
|
|a nide
|b nc
|2 rdacarrier
|
| 490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 502
|
| 500 |
|
|
|a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta.
|
| 500 |
|
|
|a Väitöstyö oli osa laajempaa tutkimushanketta, joka tunnetaan nimellä Sambian lasten lukutaidon tuki -hanke (Reading Support for Zambian children) RESUZ.
|
| 502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, psykologia.
|
| 579 |
|
|
|a XLUETTELOITU
|
| 591 |
|
|
|i 515
|
| 650 |
|
7 |
|a lukutaito
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11405
|
| 650 |
|
7 |
|a lukeminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11406
|
| 650 |
|
7 |
|a koulutulokkaat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p17640
|
| 650 |
|
7 |
|a alakoulu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21828
|
| 650 |
|
7 |
|a kotiympäristö
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2261
|
| 650 |
|
7 |
|a kasvuympäristö
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8798
|
| 650 |
|
7 |
|a perhetausta
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8799
|
| 650 |
|
7 |
|a vanhempi-lapsisuhde
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2260
|
| 651 |
|
7 |
|a Sambia
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p104983
|
| 653 |
|
0 |
|a home literacy environment
|
| 653 |
|
0 |
|a parent reading attitude
|
| 653 |
|
0 |
|a literacy activities
|
| 653 |
|
0 |
|a reading materials
|
| 653 |
|
0 |
|a early reading skills
|
| 653 |
|
0 |
|a orthographic awareness
|
| 653 |
|
0 |
|a decoding competence
|
| 653 |
|
0 |
|a low income families
|
| 653 |
|
0 |
|a Zambia
|
| 653 |
|
0 |
|a Ekapeli
|
| 710 |
2 |
|
|a Jyväskylän yliopisto.
|b Yhteiskuntatieteellinen tiedekunta,
|e oppiarvon myöntävä yhteisö.
|0 (FI-ASTERI-N)000001515
|
| 776 |
0 |
8 |
|i Verkkoaineisto (yhteenveto-osa ja 1 eripainos):
|a Chansa-Kabali, Tamara.
|t Acquisition of early reading skills
|z 9789513957995
|
| 830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 502.
|
| 852 |
|
|
|a P
|c 0275328
|
| 999 |
|
|
|c 1444675
|d 1444675
|
| 952 |
|
|
|b KANAVUORI
|c 1210
|o P 0275328
|9 1
|