|
|
|
|
| LEADER |
00000cam a2200000 i 4500 |
| 001 |
1226906 |
| 003 |
FI-J |
| 005 |
20241029114655.0 |
| 008 |
130221s2012 fi |||| m |00| 0|eng| |
| 015 |
|
|
|a fx1019996
|2 skl
|
| 020 |
|
|
|a 978-951-39-4865-8
|q nidottu
|
| 035 |
|
|
|a FCC006080654
|
| 040 |
|
|
|a FI-NL
|
| 041 |
0 |
|
|a eng
|b fin
|
| 072 |
|
7 |
|a 57
|2 kkaa
|
| 080 |
|
|
|a 372
|2 1974/fin/fennica
|
| 080 |
|
|
|a 159.94/.95
|2 1974/fin/fennica
|
| 080 |
|
|
|a 37.015
|
| 100 |
1 |
|
|a Pakarinen, Eija.
|0 (FI-ASTERI-N)000150314
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Relations between teacher-child interactions and children's learning and motivation in Finnish kindergartens /
|c Eija Pakarinen.
|
| 260 |
|
|
|a Jyväskylä :
|b University of Jyväskylä,
|c 2012
|e (Jyväskylä :
|f Jyväskylä University Printing House)
|
| 300 |
|
|
|a 96, [82] sivu :
|b kuvitettu ;
|c 25 cm
|
| 336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
| 337 |
|
|
|a käytettävissä ilman laitetta
|b n
|2 rdamedia
|
| 338 |
|
|
|a nide
|b nc
|2 rdacarrier
|
| 490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 447
|
| 500 |
|
|
|a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 4 eripainosta.
|
| 502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, psykologia.
|
| 502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto.
|
| 530 |
|
|
|a Julkaistu myös verkkoaineistona ISBN 978-951-39-4866-5 (PDF)
|
| 530 |
|
|
|a Yhteenveto-osa julkaistu myös verkkoaineistona ISBN 978-951-39-4866-5 (PDF)
|
| 579 |
|
|
|a XLUETTELOITU
|
| 530 |
|
|
|a Julkaistu myös verkkoaineistona.
|
| 591 |
|
|
|i 515
|
| 650 |
|
7 |
|a esikoululaiset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p17391
|
| 650 |
|
7 |
|a esikouluikäiset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6911
|
| 650 |
|
7 |
|a oppiminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
|
| 650 |
|
7 |
|a motivaatio
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4734
|
| 650 |
|
7 |
|a opiskelumotivaatio
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p19163
|
| 650 |
|
7 |
|a opettaja-oppilassuhde
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1050
|
| 650 |
|
7 |
|a vuorovaikutus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591
|
| 650 |
|
7 |
|a opettajat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1117
|
| 650 |
|
7 |
|a stressi
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p133
|
| 650 |
|
7 |
|a esiopetus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20272
|
| 650 |
|
7 |
|a esikoulu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p15089
|
| 650 |
|
7 |
|a oppimisvalmiudet
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9706
|
| 650 |
|
7 |
|a varhaiskasvatuksen opettajat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4918
|
| 650 |
|
7 |
|a matemaattiset taidot
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23002
|
| 650 |
|
7 |
|a ohjaus (neuvonta ja opastus)
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p178
|
| 653 |
|
0 |
|a classroom quality
|
| 653 |
|
0 |
|a learning motivation
|
| 653 |
|
0 |
|a task-avoidant behavior
|
| 653 |
|
0 |
|a academic pre-skills
|
| 653 |
|
0 |
|a kindergarten
|
| 653 |
|
0 |
|a teacher stress
|
| 653 |
|
0 |
|a preschool students
|
| 653 |
|
0 |
|a preschool interaction
|
| 653 |
|
0 |
|a teacher-child interactions
|
| 655 |
|
7 |
|a väitöskirjat
|2 slm/fin
|0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227
|
| 710 |
2 |
|
|a Jyväskylän yliopisto.
|b Yhteiskuntatieteellinen tiedekunta,
|e oppiarvon myöntävä yhteisö.
|0 (FI-ASTERI-N)000001515
|
| 776 |
0 |
8 |
|i Verkkoaineisto:
|a Pakarinen, Eija.
|t Relations between teacher-child interactions and children's learning and motivation in finnish kindergartens
|z 978-951-39-4866-5
|
| 776 |
0 |
8 |
|i Verkkoaineisto:
|z 9789513948665
|
| 830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 447.
|
| 852 |
|
|
|a P
|c 0255231
|
| 856 |
4 |
1 |
|3 Yhteenveto-osa
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-4866-5
|
| 856 |
4 |
1 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-4866-5
|y Linkki verkkoaineistoon
|
| 999 |
|
|
|c 1226906
|d 1226906
|
| 952 |
|
|
|b KANAVUORI
|c 1210
|o P 0255231
|9 1
|