MARC

LEADER 00000cam a2200000 i 4500
001 1226906
003 FI-J
005 20220929144213.0
008 130221s2012 fi |||| m |00| 0|eng|
015 |a fx1019996  |2 skl 
020 |a 978-951-39-4865-8  |q nidottu 
035 |a FCC006080654 
040 |a FI-NL 
041 0 |a eng  |b fin 
072 7 |a 57  |2 kkaa 
080 |a 372  |2 1974/fin/fennica 
080 |a 159.94/.95  |2 1974/fin/fennica 
080 |a 37.015 
100 1 |a Pakarinen, Eija.  |0 (FI-ASTERI-N)000150314 
245 1 0 |a Relations between teacher-child interactions and children's learning and motivation in Finnish kindergartens /  |c Eija Pakarinen. 
260 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2012  |e (Jyväskylä :  |f Jyväskylä University Printing House) 
300 |a 96, [82] sivu :  |b kuvitettu ;  |c 25 cm 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 447 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 4 eripainosta. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, psykologia. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto. 
530 |a Julkaistu myös verkkoaineistona ISBN 978-951-39-4866-5 (PDF) 
530 |a Yhteenveto-osa julkaistu myös verkkoaineistona ISBN 978-951-39-4866-5 (PDF) 
530 |a Julkaistu myös verkkoaineistona. 
579 |a XLUETTELOITU 
591 |i 515 
650 7 |a esikoululaiset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p17391 
650 7 |a esikouluikäiset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6911 
650 7 |a oppiminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945 
650 7 |a motivaatio  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4734 
650 7 |a opiskelumotivaatio  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p19163 
650 7 |a opettaja-oppilassuhde  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1050 
650 7 |a vuorovaikutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591 
650 7 |a opettajat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1117 
650 7 |a stressi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p133 
650 7 |a esiopetus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20272 
650 7 |a esikoulu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p15089 
650 7 |a oppimisvalmiudet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9706 
650 7 |a varhaiskasvatuksen opettajat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4918 
650 7 |a matemaattiset taidot  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23002 
650 7 |a ohjaus (neuvonta ja opastus)  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p178 
653 0 |a classroom quality 
653 0 |a learning motivation 
653 0 |a task-avoidant behavior 
653 0 |a academic pre-skills 
653 0 |a kindergarten 
653 0 |a teacher stress 
653 0 |a preschool students 
653 0 |a preschool interaction 
653 0 |a teacher-child interactions 
655 7 |a väitöskirjat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227 
776 0 8 |i Verkkoaineisto:  |a Pakarinen, Eija.  |t Relations between teacher-child interactions and children's learning and motivation in finnish kindergartens  |z 978-951-39-4866-5 
776 0 8 |i Verkkoaineisto:  |z 9789513948665 
830 0 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 447. 
852 |a P  |c 0255231 
856 4 1 |3 Yhteenveto-osa  |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-4866-5 
856 4 1 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-4866-5  |y Linkki verkkoaineistoon 
999 |c 1226906  |d 1226906 
952 |b KANAVUORI  |c 1210  |o P 0255231  |9 1