|
|
|
|
LEADER |
00000cam a2200000 i 4500 |
001 |
1226906 |
003 |
FI-J |
005 |
20220929144213.0 |
008 |
130221s2012 fi |||| m |00| 0|eng| |
015 |
|
|
|a fx1019996
|2 skl
|
020 |
|
|
|a 978-951-39-4865-8
|q nidottu
|
035 |
|
|
|a FCC006080654
|
040 |
|
|
|a FI-NL
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b fin
|
072 |
|
7 |
|a 57
|2 kkaa
|
080 |
|
|
|a 372
|2 1974/fin/fennica
|
080 |
|
|
|a 159.94/.95
|2 1974/fin/fennica
|
080 |
|
|
|a 37.015
|
100 |
1 |
|
|a Pakarinen, Eija.
|0 (FI-ASTERI-N)000150314
|
245 |
1 |
0 |
|a Relations between teacher-child interactions and children's learning and motivation in Finnish kindergartens /
|c Eija Pakarinen.
|
260 |
|
|
|a Jyväskylä :
|b University of Jyväskylä,
|c 2012
|e (Jyväskylä :
|f Jyväskylä University Printing House)
|
300 |
|
|
|a 96, [82] sivu :
|b kuvitettu ;
|c 25 cm
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a käytettävissä ilman laitetta
|b n
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a nide
|b nc
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 447
|
500 |
|
|
|a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 4 eripainosta.
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, psykologia.
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto.
|
530 |
|
|
|a Julkaistu myös verkkoaineistona ISBN 978-951-39-4866-5 (PDF)
|
530 |
|
|
|a Yhteenveto-osa julkaistu myös verkkoaineistona ISBN 978-951-39-4866-5 (PDF)
|
530 |
|
|
|a Julkaistu myös verkkoaineistona.
|
579 |
|
|
|a XLUETTELOITU
|
591 |
|
|
|i 515
|
650 |
|
7 |
|a esikoululaiset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p17391
|
650 |
|
7 |
|a esikouluikäiset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6911
|
650 |
|
7 |
|a oppiminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
|
650 |
|
7 |
|a motivaatio
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4734
|
650 |
|
7 |
|a opiskelumotivaatio
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p19163
|
650 |
|
7 |
|a opettaja-oppilassuhde
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1050
|
650 |
|
7 |
|a vuorovaikutus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591
|
650 |
|
7 |
|a opettajat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1117
|
650 |
|
7 |
|a stressi
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p133
|
650 |
|
7 |
|a esiopetus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20272
|
650 |
|
7 |
|a esikoulu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p15089
|
650 |
|
7 |
|a oppimisvalmiudet
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9706
|
650 |
|
7 |
|a varhaiskasvatuksen opettajat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4918
|
650 |
|
7 |
|a matemaattiset taidot
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23002
|
650 |
|
7 |
|a ohjaus (neuvonta ja opastus)
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p178
|
653 |
|
0 |
|a classroom quality
|
653 |
|
0 |
|a learning motivation
|
653 |
|
0 |
|a task-avoidant behavior
|
653 |
|
0 |
|a academic pre-skills
|
653 |
|
0 |
|a kindergarten
|
653 |
|
0 |
|a teacher stress
|
653 |
|
0 |
|a preschool students
|
653 |
|
0 |
|a preschool interaction
|
653 |
|
0 |
|a teacher-child interactions
|
655 |
|
7 |
|a väitöskirjat
|2 slm/fin
|0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227
|
776 |
0 |
8 |
|i Verkkoaineisto:
|a Pakarinen, Eija.
|t Relations between teacher-child interactions and children's learning and motivation in finnish kindergartens
|z 978-951-39-4866-5
|
776 |
0 |
8 |
|i Verkkoaineisto:
|z 9789513948665
|
830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 447.
|
852 |
|
|
|a P
|c 0255231
|
856 |
4 |
1 |
|3 Yhteenveto-osa
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-4866-5
|
856 |
4 |
1 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-4866-5
|y Linkki verkkoaineistoon
|
999 |
|
|
|c 1226906
|d 1226906
|
952 |
|
|
|b KANAVUORI
|c 1210
|o P 0255231
|9 1
|