|
|
|
|
| LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
| 001 |
1182157 |
| 003 |
FI-J |
| 005 |
20241025134943.0 |
| 008 |
110829s2011 fi |||| m |00| 0|fin| |
| 020 |
|
|
|a 978-951-39-4388-2
|q nidottu
|
| 035 |
|
|
|a FCC005931812
|
| 035 |
|
|
|a 1182157
|
| 041 |
0 |
|
|a fin
|b eng
|
| 080 |
|
|
|a 372
|
| 080 |
|
|
|a 78
|
| 084 |
|
|
|a 38.297
|2 ykl
|
| 100 |
1 |
|
|a Lindström, Tuija Elina.
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Pedagogisia merkityksiä koulun musiikintunneilla perusopetuksen yläluokkien oppilaiden näkökulmasta /
|c Tuija Elina Lindström.
|
| 260 |
|
|
|a Jyväskylä :
|b University of Jyväskylä,
|c 2011
|e (Jyväskylä :
|f Jyväskylä University Printing House)
|
| 300 |
|
|
|a 215 sivua :
|b kuvitettu ;
|c 25 cm
|
| 336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
| 337 |
|
|
|a käytettävissä ilman laitetta
|b n
|2 rdamedia
|
| 338 |
|
|
|a nide
|b nc
|2 rdacarrier
|
| 490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in humanities,
|x 1459-4323 ;
|v 158
|
| 502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, humanistinen tiedekunta, musiikkikasvatus.
|
| 530 |
|
|
|a Julkaistu myös verkkoaineistona ISBN 978-951-39-4389-9 (PDF)
|
| 579 |
|
|
|a XLUETTELOITU
|
| 591 |
|
|
|i 516
|
| 591 |
|
|
|i 613
|
| 650 |
|
7 |
|a musiikkikasvatus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7359
|
| 650 |
|
7 |
|a peruskoulun yläaste
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7214
|
| 650 |
|
7 |
|a yläkoulu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21292
|
| 650 |
|
7 |
|a yhteisöllisyys
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5522
|
| 650 |
|
7 |
|a kasvatusfilosofia
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2746
|
| 650 |
|
7 |
|a kasvatustavoitteet
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2745
|
| 650 |
|
7 |
|a tunne-elämän kehitys
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12114
|
| 650 |
|
7 |
|a fenomenologia
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2977
|
| 650 |
|
7 |
|a hermeneutiikka
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9695
|
| 653 |
|
0 |
|a music education
|
| 653 |
|
0 |
|a philosophy of music education
|
| 653 |
|
0 |
|a phenomenological hermeneutics
|
| 653 |
|
0 |
|a authentic community
|
| 653 |
|
0 |
|a education of emotions
|
| 653 |
|
0 |
|a educational philosophy
|
| 653 |
|
0 |
|a emotional development
|
| 653 |
|
0 |
|a phenomenology
|
| 653 |
|
0 |
|a hermeneutics
|
| 710 |
2 |
|
|a Jyväskylän yliopisto.
|b Humanistinen tiedekunta,
|e oppiarvon myöntävä yhteisö.
|0 (FI-ASTERI-N)000001478
|
| 830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in humanities,
|x 1459-4323 ;
|v 158.
|
| 852 |
|
|
|a P
|c 0240787
|
| 999 |
|
|
|c 1182157
|d 1182157
|
| 952 |
|
|
|b MAIN
|c 101
|o B Kasv Lindström
|9 1
|
| 952 |
|
|
|b KANAVUORI
|c 1210
|o P 0240787
|9 1
|
| 952 |
|
|
|b MUUT
|c 2200
|o MUS Lindström
|9 1
|