|
|
|
|
| LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
| 001 |
1143002 |
| 003 |
FI-J |
| 005 |
20241029114653.0 |
| 006 |
m||||||||d|||||||| |
| 007 |
cr|||||||||a|| |
| 008 |
101119s2010 fi |||||sm |||||||eng|c |
| 020 |
|
|
|a 978-951-39-4092-8
|q PDF
|
| 035 |
|
|
|a FCC005803131
|
| 035 |
|
|
|a 1143002
|
| 041 |
0 |
|
|a eng
|b fin
|
| 100 |
1 |
|
|a Saine, Nina L.
|
| 245 |
1 |
0 |
|a On the rocky road of reading :
|b effects of computer-assisted reading intervention for at-risk children /
|c Nina L. Saine.
|
| 260 |
|
|
|a Jyväskylä :
|b University of Jyväskylä,
|c 2010.
|
| 300 |
|
|
|a 95 sivua
|
| 336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
| 337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
| 338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
| 490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 400
|
| 500 |
|
|
|a Jyväskylä longitudinal study of dyslexia.
|
| 500 |
|
|
|a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa.
|
| 502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, psykologia.
|
| 530 |
|
|
|a Julkaistu myös painettuna (ISBN 978-951-39-4079-9).
|
| 567 |
|
|
|b pitkittäistutkimus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14610
|
| 579 |
|
|
|a XLUETTELOITU
|
| 591 |
|
|
|i 515
|
| 591 |
|
|
|i 516
|
| 650 |
|
7 |
|a lukihäiriöt
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5301
|
| 650 |
|
7 |
|a lapset (ikäryhmät)
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4354
|
| 650 |
|
7 |
|a riskiryhmät
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14361
|
| 650 |
|
7 |
|a lukutaito
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11405
|
| 650 |
|
7 |
|a lukeminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11406
|
| 650 |
|
7 |
|a erityisopetus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6984
|
| 650 |
|
7 |
|a tietokoneavusteinen opetus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p17867
|
| 650 |
|
7 |
|a tietokoneavusteinen oppiminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7221
|
| 653 |
|
0 |
|a Ekapeli
|
| 653 |
|
0 |
|a reading disabilities
|
| 653 |
|
0 |
|a children
|
| 653 |
|
0 |
|a at risk populations
|
| 653 |
|
0 |
|a remedial reading
|
| 653 |
|
0 |
|a reading education
|
| 653 |
|
0 |
|a computer-assisted instruction
|
| 710 |
2 |
|
|a Jyväskylän yliopisto.
|b Yhteiskuntatieteellinen tiedekunta,
|e oppiarvon myöntävä yhteisö.
|0 (FI-ASTERI-N)000001515
|
| 740 |
0 |
|
|a Jyväskylä longitudinal study of dyslexia.
|
| 830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 400.
|
| 856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-4092-8
|u URN:ISBN:978-951-39-4092-8
|q PDF
|
| 999 |
|
|
|c 1143002
|d 1143002
|