Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
  • Teacher turn-allocation and re...
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Teacher turn-allocation and repair practices in classroom interaction : a multisemiotic perspective

Teacher turn-allocation and repair practices in classroom interaction a multisemiotic perspective

Näytä muut versiot (1)
Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Kääntä, Leila
Aineistotyyppi: Väitöskirja
Kieli:eng
Julkaistu: Jyväskylä : 2010.
Sarja:Jyväskylä studies in humanities, 137.
Aiheet:
luokkayhteisö
luokkatyöskentely
opettajat
oppilaat
opettaja-oppilassuhde
vuorovaikutus
sosiaalinen vuorovaikutus
kielellinen vuorovaikutus
diskurssi
elekieli
palaute
opetuskeskustelu
englannin kieli
kulttuurierot
Linkit:http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-3811-6
  • Kuvaus
  • Muut versiot (1)
  • Henkilökuntanäyttö
Kuvaus
Kuvausta ei saatavissa.

Samankaltaisia teoksia

  • Teacher turn-allocation and repair practices in classroom interaction : a multisemiotic perspective
    Tekijä: Kääntä, Leila
    Julkaistu: (2010)
  • Opettajan palaute kuudennen luokan opetuskeskusteluissa
    Tekijä: Korkia-Aho, Johanna, kirjoittaja
    Julkaistu: (2017)
  • Scaffolded assistance provided by an EFL teacher during whole-class interaction
    Tekijä: Hakamäki, Leena
    Julkaistu: (2005)
  • Scaffolded assistance provided by an EFL teacher during whole-class interaction
    Tekijä: Hakamäki, Leena
    Julkaistu: (2005)
  • "Mimmone toi k̲ä̲ä̲n̲ne olikaan" : keskustelunanalyyttinen tapaustutkimus oppilaiden kysymyksistä opetusharjoitustunnilla
    Tekijä: Hintze, Tiinakaisa
    Julkaistu: (2007)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus