Varhaiskasvatuksen opettajien ajankäyttö kaksivuotisessa esiopetuksen kokeilussa lasten matemaattisten taitojen tukemiseen

Lapsen matemaattisten taitojen perusta rakentuu jo ennen kouluikää (Putkonen, 2016). Eri tutkimusten mukaan lasten matemaattisten taitojen heikkeneminen on ollut nähtävillä usean vuoden ajan (Holm, 2024). Onnistunut varhaislapsuuden matemaattisten taitojen tukeminen vaatii lasten matemaattisten tait...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Blomberg, Katja
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/98851