Aikuislukiolaisten toimijuuden rakentuminen verkko-ohjauksen tukemana

Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli kuvata, tulkita ja pyrkiä ymmärtämään aikuislukiolaisten toimijuuden rakentumista verkko-ohjauksen tukemana. Tutkimus toteutettiin yhteistyössä verkossa toimivan aikuislukion kanssa ja tavoitteena oli saada uutta ymmärrystä verkko-ohjauksen kehittämisen tueksi....

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Lappalainen, Katri
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/98768