Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
  • Yritysimago ja symbolinen kulu...
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Yritysimago ja symbolinen kuluttajuus : henkilöstö yritysimagon tuottajana ja kuluttajana

Yritysimago ja symbolinen kuluttajuus henkilöstö yritysimagon tuottajana ja kuluttajana

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Tsupari, Tanja
Muut tekijät: Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2001
Aiheet:
Markkinointi
Marketing
20423
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/9809
  • Saatavuustiedot
  • Kuvaus
  • Henkilökuntanäyttö

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/9809

Samankaltaisia teoksia

  • Blogimainonnan uskottavuuden vaikutus suosittelu- ja brändiasenteisiin : case Nespresso
    Tekijä: Savolainen, Saara
    Julkaistu: (2018)
  • Pricing and competitive behaviour of an oligopoly : a game theoretic approach
    Tekijä: Mattila, Minna
    Julkaistu: (2000)
  • Markkinoinnin personointi digitaalisissa kanavissa : toimenpiteet ja tehokkuus kuluttajien näkökulmasta
    Tekijä: Nurminen, Sara
    Julkaistu: (2023)
  • Asiakaskokemuksen muodostuminen itsepalvelutoiminnoissa teleoperaattorialalla
    Tekijä: Toropainen, Petteri
    Julkaistu: (2023)
  • Facilitators and impediments in the adoption and implementation of the HubSpot marketing automation system
    Tekijä: Leinonen, Miira
    Julkaistu: (2017)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus