Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
  • Kuluttajan brandimielikuva osa...
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Kuluttajan brandimielikuva osana brandi-identiteetin luomista : case L'Oreal Finland Oy Color Fitness -hiusväri

Kuluttajan brandimielikuva osana brandi-identiteetin luomista case L'Oreal Finland Oy Color Fitness -hiusväri

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Kela, Sirpa
Muut tekijät: Taloustieteiden tiedekunta, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2002
Aiheet:
havaintokuilu
brandi-identiteetti
20423
kuluttajat
brändit
mielikuvat
imago
kosmeettiset tuotteet
assosiaatio
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/98044
  • Saatavuustiedot
  • Kuvaus
  • Henkilökuntanäyttö

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/98044

Samankaltaisia teoksia

  • "Sitä antaa jotenkin paljon enemmän anteeksi" : luonnonkosmetiikkapakkauksien muodostama arvo kuluttajille kulutussyklin eri vaiheissa
    Tekijä: Lahtimaa, Mari
    Julkaistu: (2012)
  • Yrityksen brandi-identiteetti suhteessa kuluttajien mielikuvaan brandista : case Finnkarelia
    Tekijä: Väisänen, Annika
    Julkaistu: (2008)
  • Mainonnan vaikutus kuluttajan ostokäyttäytymiseen Lumene Happy Reds -huulipunan lanseerausvaiheessa
    Tekijä: Martinmäki, Emmi Maria
    Julkaistu: (2005)
  • Brändipersoonallisuus ja kuluttajan minäkäsitys brändisuhteen muodostajina
    Tekijä: Lohman, Anna
    Julkaistu: (2006)
  • Mielikuvat lentoyhtiön kilpailukeinona : Case: Finnair Tallinna, Pietari ja Tukholma
    Tekijä: Pallaste, Anne
    Julkaistu: (1998)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus