Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Brandi-identiteetin välittymin...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Brandi-identiteetin välittyminen : tutkimus pesuainemainosten synnyttämistä assosiaatioista ja mielikuvista : case: Persil

Brandi-identiteetin välittyminen tutkimus pesuainemainosten synnyttämistä assosiaatioista ja mielikuvista

Bibliographic Details
Main Author: Gräsbeck, Petra
Other Authors: Viestintätieteiden laitos, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2001
Subjects:
päivittäistavarat
identiteetti
brändit
mielikuvat
mainonta
tavaramerkit
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/97795
  • Holdings
  • Description
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/97795

Similar Items

  • Kuluttajien uskollisuus : kaupan omat tuotemerkit ja brandituotteet
    by: Palkamo, Kati
    Published: (2004)
  • Kuluttajan brandimielikuva osana brandi-identiteetin luomista : case L'Oreal Finland Oy Color Fitness -hiusväri
    by: Kela, Sirpa
    Published: (2002)
  • Do they like and tell? : brand community members' intentions to spread eWOM
    by: Tikkanen, Anna
    Published: (2013)
  • Motivational drivers of behavioral online brand engagement in content consumption context : examining brand commitment and trust in online content as moderators
    by: Hepola, Janne, kirjoittaja
    Published: (2015)
  • "Täydellisyyden estetiikkaa" : Dieselin Save Yourself -katalogi merkityksenkantajana
    by: Harju, Hanna
    Published: (2004)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report