Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
  • Analysis of the sponsoring imp...
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Analysis of the sponsoring impact on the mass media and local spectators: a case study of Caprabo Lleida Basketball

Analysis of the sponsoring impact on the mass media and local spectators: a case study of Caprabo Lleida Basketball

Näytä muut versiot (1)
Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Buendía, Jonathan
Muut tekijät: Liikuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Sport and Health Sciences, Liikuntakasvatuksen laitos, Department of Sport Sciences, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:eng
Julkaistu: 2001
Aiheet:
5031
urheilu
liikunta
markkinointi
sponsorointi
televisio
radio
sanomalehdet
joukkoviestimet
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/9759
  • Saatavuustiedot
  • Kuvaus
  • Muut versiot (1)
  • Henkilökuntanäyttö

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/9759

Samankaltaisia teoksia

  • Analysis of the sponsoring impact on the mass media and local spectators: a case study of Caprabo Lleida Basketball
    Tekijä: Buendía, Jonathan
    Julkaistu: (2001)
  • Tapahtuman sponsorointi : kannattava sijoitus vai "Kankkulan kaivo"? : case: Helsingin yleisurheilun EM-kisat 1994
    Tekijä: Tenhunen, Päivi, et al.
    Julkaistu: (1997)
  • Yhdessä vai erikseen? : Keski-Suomen alueellisten tv-uutisten ja Radio Keski-Suomen yhteistyön rakentaminen, toteuttaminen ja tulevaisuus sekä toimittajien asenteet yhteistyötä kohtaan
    Tekijä: Salokangas, Keijo
    Julkaistu: (2001)
  • Todellisuutta kuvaamassa, todellisuutta tuottamassa : työ ja koti television ja vähän radionkin uutisissa
    Tekijä: Seppälä, Antti
    Julkaistu: (2003)
  • Yhdessä vai erikseen? : Keski-Suomen alueellisten tv-uutisten ja Radio Keski-Suomen yhteistyön rakentaminen, toteuttaminen ja tulevaisuus sekä toimittajien asenteet yhteistyötä kohtaan
    Tekijä: Salokangas, Keijo
    Julkaistu: (2001)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus