Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Analysis of the sponsoring imp...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Analysis of the sponsoring impact on the mass media and local spectators: a case study of Caprabo Lleida Basketball

Analysis of the sponsoring impact on the mass media and local spectators: a case study of Caprabo Lleida Basketball

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Buendía, Jonathan
Other Authors: Liikuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Sport and Health Sciences, Liikuntakasvatuksen laitos, Department of Sport Sciences, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:eng
Published: 2001
Subjects:
5031
urheilu
liikunta
markkinointi
sponsorointi
televisio
radio
sanomalehdet
joukkoviestimet
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/9759
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/9759

Similar Items

  • Analysis of the sponsoring impact on the mass media and local spectators: a case study of Caprabo Lleida Basketball
    by: Buendía, Jonathan
    Published: (2001)
  • Tapahtuman sponsorointi : kannattava sijoitus vai "Kankkulan kaivo"? : case: Helsingin yleisurheilun EM-kisat 1994
    by: Tenhunen, Päivi, et al.
    Published: (1997)
  • Yhdessä vai erikseen? : Keski-Suomen alueellisten tv-uutisten ja Radio Keski-Suomen yhteistyön rakentaminen, toteuttaminen ja tulevaisuus sekä toimittajien asenteet yhteistyötä kohtaan
    by: Salokangas, Keijo
    Published: (2001)
  • Todellisuutta kuvaamassa, todellisuutta tuottamassa : työ ja koti television ja vähän radionkin uutisissa
    by: Seppälä, Antti
    Published: (2003)
  • Yhdessä vai erikseen? : Keski-Suomen alueellisten tv-uutisten ja Radio Keski-Suomen yhteistyön rakentaminen, toteuttaminen ja tulevaisuus sekä toimittajien asenteet yhteistyötä kohtaan
    by: Salokangas, Keijo
    Published: (2001)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report