Matematiikan minäpystyvyyden ja sen lähteiden yhteydet alakoululaisilla populaatio- ja toiminnanohjauksen ja tarkkaavuuden vaikeudet -ryhmien vertailu

Alakoululaisten minäpystyvyyden tukeminen on tärkeää, sillä se ennustaa esimerkiksi akateemista menestymistä ja oppimismotivaatiota. Tässä tutkimuksessa oli tarkoituksena selvittää matematiikan minäpystyvyyden ja matematiikan minäpystyvyyden lähteiden yhteyksien eroja populaatioryhmällä sekä lapsil...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Paavola, Sannimaari, Rahja, Jarkko
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Psykologian laitos, Department of Psychology, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/96251