Oppilaan käyttäytymisongelmaluokan ja käyttäytymistavoitteen laadun yhteys Check in check out -intervention vaikuttavuuteen

Käyttäytymiseen liittyvien ongelmien voidaan todeta olevan tavanomaisia kouluympäristöissä. Käyttäytymiseen liittyvien ongelmien varhainen tunnistaminen ja toivotunlaisen käyttäytymisen tukemisen tiedetään puolestaan olevan keskeisesti yhteydessä lapsen ja nuoren suotuisaan kehitykseen. Kouluympäris...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Lagus, Veera
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Psykologian laitos, Department of Psychology, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/96101