Muotibrändin vastuullisuuden merkitys nuorten naiskuluttajien muodostamaan brändimielikuvaan

Muotiteollisuuden vastuullisuus on yhä merkityksellisempi tutkimusaihe, sillä kuluttajat ovat enenevissä määrin tietoisia toimialan ongelmista ja kaipaavat vastuullisempia vaihtoehtoja. Samalla brändimielikuva on keskeinen tutkimusilmiö hyvin kilpailulla muotiteollisuuden alalla, jossa kilpailu brä...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Blomqvist, Lotta
Muut tekijät: Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/96093