Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Jyväskylän normaalikoulun liik...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Jyväskylän normaalikoulun liikunnanopettajien pedagogisia näkemyksiä

Jyväskylän normaalikoulun liikunnanopettajien pedagogisia näkemyksiä

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Authors: Laasonen, Antti, Malinen, Sami
Other Authors: Liikuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Sport and Health Sciences, Liikuntakasvatuksen laitos, Department of Sport Sciences, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2004
Subjects:
Jyväskylän normaalikoulu
käyttöteoria
pedagoginen ajattelu
Liikuntapedagogiikka
Physical Education Teacher Education
502
liikunnanopettajat
pedagogiikka
liikuntakasvatus
opettajuus
Jyväskylä
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/9602
  • Holdings
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View

Internet

https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/9602

Similar Items

  • Jyväskylän normaalikoulun liikunnanopettajien pedagogisia näkemyksiä
    by: Laasonen, Antti
    Published: (2004)
  • Eriyttävän musiikinopetuksen kokeilu Jyväskylän normaalikoulun 1.-luokassa
    by: Suominen, Marja
    Published: (2005)
  • "Unohtuiko jotain? lapsi - ihminen ..." : opettaja Suoma Mäkivirran käyttöteorian ilmeneminen hänen yhteiskunnallisesti kantaaottavissa kirjoituksissaan
    by: Javarus, Heidi
    Published: (2011)
  • Kokemuksia käyttöteoriasta : ajattelun ja toiminnan suhde opetustyössä
    by: Lampi, Jaakko
    Published: (2020)
  • Läksyjä vai läksyttömyyttä? : luokanopettajien perusteluja kotitehtäville
    by: Piipponen, Emma
    Published: (2017)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report