Sinnikkyyttä etsimässä varhaiskasvatuksen eväät elinikäisen oppimisen taidolle

Tutkimuksen tarkoituksena oli ottaa selvää, kuinka paikallisissa varhaiskasvatussuunnitelmissa kuvataan sinnikkyyden vahvistamisen keinoja sekä elinikäistä oppimista. Lisäksi tarkasteltiin sinnikkyyden merkitystä elinikäisen oppimisen taidoille näiden kuvausten valossa. Tutkimuksen lähestymistapana...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Salonsaari, Niina
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kokkolan yliopistokeskus Chydenius, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:fin
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/95993