Varhaiskasvattajien ja lasten välisen vuorovaikutuksen laadun yhteys 5–6-vuotiaiden lasten itsesäätelytaitoihin

Pro gradu -tutkielman tavoitteena oli lisätä ymmärrystä siitä, miten varhaiskas vattajan ja lasten välisen vuorovaikutuksen laadun eri ulottuvuudet (käytöksen emotionaaliseen tuki ja oppimisen tuki) ovat yhteydessä lasten itsesäätelytai toihin 5–6-vuotiaiden lasten lapsiryhmissä. Tutkimuksessa pyri...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Seppälä, Tekla
Muut tekijät: Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Department of Education, Kasvatustieteiden laitos, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/95858