Kestävä kehitys luokanopettajakoulutuksien opinto-oppaissa

Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, miten kestävä kehitys näyttäytyy luokanopettajakoulutuksien opinto-oppaissa. Kestävässä kehityksessä keskityttiin sen ulottuvuuksiin ja Agenda 2030 kestävän kehityksen toimintaohjelman tavoitteisiin. Tutkimuksen aineisto kerättiin Suomessa järjestettäv...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Oravasaari, Senni, Varis, Milla-Riikka
Muut tekijät: Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Kokkolan yliopistokeskus Chydenius, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/95815