Sisällönanalyysi opettajien hyvinvointia käsittelevistä Instagram-julkaisuista

Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, mitä hyvinvoinnin ulottuvuuksia opettajille suunnatuissa Instagram-julkaisuissa esiintyy. Tämän lisäksi tarkasteltiin, miten hyvinvoinnista kyseisissä Instagram-julkaisuissa puhutaan. Tutkimus toteutettiin laadullisin tutkimusmenetelmin, ja analyysim...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Virtanen, Selina
Muut tekijät: Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Department of Teacher Education, Opettajankoulutuslaitos, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/95784