Koulusegregaatio koulutuksellisen tasa-arvon haastajana pedagogisen henkilökunnan kokemuksia haasteista huono-osaisen alueen koulun arjessa

Tämän tutkimuksen tarkoituksena on kuvailla, millaisia haasteita huono-osaisen alueen koulun pedagoginen henkilökunta kohtaa, sekä millaisilla keinoilla he pyrkivät vastaamaan haasteisiin koulun arjessa. Tutkimus on ajankohtainen, sillä koulusegregaatio on kasvava ilmiö yhteiskunnassamme. Maassamme...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Mäntymäki, Veera, Ritari , Enni
Muut tekijät: Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Department of Teacher Education, Opettajankoulutuslaitos, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2024
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/95776